ماشین لباسشویی لیانا علت ماندن آب داخل لباسشویی
نوشته شده توسط : lg

ماشین لباسشویی لیانا علت ماندن آب داخل لباسشویی

۱- فیلتر ماشین لباسشویی لیانا را بررسی کنید »

ممکن است به علت گیر افتادن زباله در فیلتر ماشین لباسشویی لیانا ، دیگر عملکرد مناسبی نداشته و باعث شود که آب در داخل ماشین لباسشویی لیانا باقی بماند. برای تعویض فیلتر ماشین لباسشویی لیانا میتوانید از قسمت پایین لباسشویی اقدام به تعویض آن نمایید.

۲- خرطومی زیر دیگ ماشین لباسشویی لیانا را بررسی کنید »

همیشه خرطومی زیر دیگ را دسته کم میگیریم و توجه خاصی به آن نداریم. ممکن است زباله یا نخالاتی که همراه با لباس های خود داخل ماشین لباسشویی لیانا قرار میدهیم در خرطومی زیر دیگ ماشین لباسشویی لیانا قرار گرفته باشد. همین مشکل میتواند بعد از مدتی مانع از خروج آب شود برای اطمینان از اینکه خرطومی لباسشویی لیانا شما هیچ گونه رسوب و جرمی نگرفته است باید با دست خرطومی را فشار دهید و آن را بررسی نمایید.

ماشین لباسشویی

۳- پروانه پمپ ماشین لباسشویی لیانا را بررسی کنید »

همانطور که خدمت شما عرض کردیم وجود هرگونه شیء دیگر در بین لباس ها باعث انسداد و عدم کار کردن پروانه پمپ ماشین لباسشویی لیانا خواهد شد. مثل پوست پسته، دکمه ها، کش پول و …

۴- پمپ تخلیه ماشین لباسشویی لیانا را بررسی کنید »

بعد از اینکه تمام مراحل بالا را بررسی کردید و کماکان مشکل پابرجا بود باید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی لیانا را بررسی کنید. در صورتی که این وسیله مهم در لباسشویی لیانا شما خراب است باید نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. در صورتی که پمپ تخلیه ماشین لباسشویی لیانا خراب شده باشد میتواند مانع از تخلیه آب لباسشویی لیانا گردد.

۵- لوله فاضلاب داخل منزل را بررسی کنید »

در صورتی که راه آب فاضلاب منزل مسدود شده باشد باعث می شود آب در داخل ماشین لباسشویی لیانا باقی بماند که باید نسبت به رفع عیب این انسداد اقدام نمایید.
جمع بندی

خب به انتهای مقاله بررسی دلیل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی لیانا رسیدیم که تمام مشکلات و ایراد های احتمالی را با یک دیگر بررسی کردیم. در نظر بگیرید که ایراد های که ما به آن اشاره کردیم چند ایراد کلی در ماشین لباسشویی لیانا بود. باید این را هم بدانید ممکن است مشکل لباسشویی شما چیزی فراتر از ایراد هایی که در اینجا بیان کرده ایم باشد.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: